woensdag 29 mei 2013

La douce France



Het is maanden geleden dat we een blog hebben neergezet. Ik had geen inspiratie. Het weer werkt ook niet mee. Al die wind en regen. Je krijgt zo geen lentegevoel. Alhoewel, de lente is haast al weer voorbij. De laatste weken heb ik al weer een aantal reisjes naar Engeland en Frankrijk gemaakt.  Op die reisjes heb ik weer leuke artikelen op de kop getikt. Sommige staan al op de site. Zoals het roze hoedje en de blauwe speelkaarten doos uit Engeland. Het Franse lijstje met foto uit Frankrijk en ga zo maar door.




Het blijft leuk om te zoeken. Vooral als we de artikelen op de site zetten en ze binnen één dag verkocht zijn. Soms is het zelfs jammer dat het zo snel verkocht wordt, want we zetten sommige voorwerpen in ons eigen huis. Tja, en als het dan zo snel verkocht wordt, is dat ook weer jammer, maar daar doen we het voor.

Vorige weer was ik nog in Engeland. Ik ben daar bij een veiling geweest en  heb leuke dingen kunnen kopen. Ik heb van mijn vorige veiling avontuur geleerd en ik heb op de kijkdagen voor mij zelf uitgemaakt wat ik zou willen uitgeven voor een bepaald voorwerp. Dit werkte goed. Zo kon ik bieden, zonder steeds te moeten omrekenen. Ik heb een doos met oud kant en linnengoed kunnen kopen. Heel oud kant zelf uit de Victoriaanse tijd.Het is net een schateiland.
Elke keer als je er iets uithaalt is het een verrassing. Er waren ook een aantal oude boeken bij met breipatronen.Ook deze zullen weer op de site verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten